Przejdź do treści

Google Internetowe Rewolucje

Ostatnia aktualizacja 6 marca 2019

Google Internetowe Rewolucje to rewelacyjny kurs dla początkujących, ale i nie tylko, osób które chciałyby poszerzyć swoją wiedzę. Obejmuje on bardzo szeroki wachlarz tematyczny, który pozwoli  poprawić widoczność firmy w internecie, a także pokaże kierunek w jakim powinna się rozwijać. Przeznaczony jest on dla właścicieli małych oraz średnich firm, a także adeptów marketingu i osób zainteresowanych swoim rozwojem. 

Jeśli chodzi o tematykę kursów mamy do wyboru:

  1. Dane i technologie
  2. Marketing internetowy
  3. Rozwój kariery

Na co warto zwrócić uwagę to to iż kurs jest całkowicie darmowy. Przyznam iż jako osoba, która założyła jakiś czas temu działalność jednoosobową, skorzystałem na tym kursie nieocenienie. Wiele wiadomości zawartych w kursach uciekało mojej uwadze, a tu zostały przedstawione w bardzo przyswajalny sposób. Jedynie czego mi zabrakło to działania na żywym organizmie i przedstawienia krok po kroku zasad działania programów i odczytywania analiz.

Ja na początku najbardziej zainteresowałem się oczywiście marketingiem i kursem „Podstawy marketingu internetowego„. Przyciągnęła mnie do niego możliwość uzyskania rzeczonego certyfikatu, który notabene uznawany jest przez niektóre firmy jako „cośpożądanego. Kurs podzielony jest na 26 modułów, których czas wykonania oszacowano na 40 godzin. I jeśli mamy jakieś podstawy – ja ich nie miałem – to śmiem twierdzić, iż wystarczy wykonać same testy, pomijając lekcje i brać się po około 2 może 3 godzinach za test końcowy. Składa się on z 40 pytań testowych, na które, aby zdać musimy udzielić 80% prawidłowych odpowiedzi. Poniżej przykładowe pytania z testu końcowego.

Zagadnienia (moduły) zawarte w kursie:

1. Zaistniej w internecie (4)
– Możliwości w internecie
– Twoje pierwsze kroki na drodze do sukcesu online
– Zadbaj o swoją obecność w internecie
– Utwórz strategię biznesową online
2. Ułatw innym znalezienie Twojej firmy w internecie (5)
– Pierwsze kroki z wyszukiwarkami
– Daj się poznać dzięki wyszukiwarce internetowej
– Wykorzystaj potencjał wyszukiwania
– Daj się zauważyć dzięki reklamom w wyszukiwarkach
– Udoskonalaj swoje kampanie w wyszukiwarkach
3. Docieraj do większej liczby lokalnych użytkowników w mediach społecznościowych lub na urządzeniach mobilnych (7)
– Pokaż się lokalnie
– Pomóż osobom z okolicy znaleźć Cię w internecie
– Pokaż się dzięki mediom społecznościowym
– Poznaj lepiej świat mediów społecznościowych
– Odkryj możliwości urządzeń przenośnych
– Wykorzystaj zalety urządzeń przenośnych
– Wypróbuj marketing treści
4. Docieraj do większej liczby klientów dzięki reklamom (4)
– Nawiąż kontakt przez e-mail
– Reklama w innych witrynach
– Szczegółowe omówienie reklam displayowych
– Wykorzystaj w pełni możliwości filmów
5. Śledź i mierz ruch internetowy (3)
– Wypróbuj analitykę
– Odnieś sukces dzięki analityce
– Wyciągaj wnioski na podstawie danych
6. Sprzedawaj produkty lub usługi w internecie (2)
– Zbuduj swój sklep internetowy
– Zwiększ sprzedaż w internecie
7. Wprowadź firmę na rynek globalny (1)
– Rozwój międzynarodowy

Oczywiście teraz w wolnych chwilach przymierzam się do dokończenia pozostałych kursów – jeśli będą dalej tak przejrzyste i prosto przedstawione to wielkie ukłony dla Google 🙂

Co do testu z certyfikatem – zdałem za drugim razem. Pierwszy raz gdy zdawałem brakło mi 1 pkt. Oczekiwanie na możliwość pisania kolejnego to 12h. I powiem od razu jedno – trzeba było widzieć moje oczy jak przygotowałem sobie „skrypcik” z odpowiedziami na „kolejną” turę, a tu ryps – inne pytania 😛 Także już Wam mówię – zapomnijcie o ściąganiu i dobrze się przygotujcie. Mi dzięki temu, że wiedziałem gdzie popełniłem błędy (mniej więcej podają to na zakończenie testu), kolejny raz przestudiowałem kurs, utrwaliła mi się wiedza i za drugim razem poszło jak powinno.

Certyfikat Google Internetowe Rewolucje
Certyfikat Google Internetowe Rewolucje
Link
Google Internetowe rewolucje – klikajcie i szkolcie się 😉
4.8 4 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
9 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
rafal

podzielcie sie odpowiedziami

Ewa

Chyba te pytania to jakaś ściema. Celowo zaznaczyłam dwa razy te same odpowiedzi i za każdym razem inny wynik. Raz 65% na drugi dzień 45%.

Magdalena

Ja również podchodzę do egzaminu kolejny raz 🙁

Ewa

Udało się zdać?

Raff

Dołączam siędo prośby, ciągle mi brakuje 1 pkt ;/

agnieszka

Uzyskaj certyfikat „Podstawy marketingu internetowego
potrzebuje odpowiedzi na pytania do egzaminu ciagle mi brakuje by zalicczyc pare pkt

agnieszka

Marketing internetowy do tego egzaminu odpowiedz

agnieszka

prosze choc na 80%

9
0
Dodaj swój komentarzx