Kodi – filmy, serial i TV w jednym miejscu

Mam dla Was super rozwiązanie jeśli poszukiwaliście kombajnu do oglądania filmów, seriali bądź TV (ze szczególnym naciskiem na IPTV). Jest niezmiernie intuicyjne i łatwe w instalacji. Działa na wszystkich systemach Windows, Linux, Android, RasberyPi, MacOS i iOS. Sam program możemy pobrać ze strony producenta https://kodi.tv/download, a także ze sklepów poszczególnych systemów. Jest w 100% darmowa. Do kompletu będziemy potrzebowali Build – czyli na chłopski rozum nakładkę z wbudowanymi już dodatkami, rozszerzeniami i gotowymi ustawieniami. Ja osobiście preferuję CherryTV – link do patronów i “producentów” tego builda https://polishteam.ru/forum/ – chłopaki robią niesamowitą robotę i to totalnie za free! 

Dobra zabieramy się do działania. Po pobraniu i instalacji KODI (ja korzystam z v18)  naszym oczom ukaże się taka oto plansza:

Klikamy w opcje (koło zębate) -> Add source -> <None> i wpisujemy:
https://polishteam.ru/REPO/
i zatwierdzamy 2x OK.

Teraz cofamy się do głównego ekranu i wchodzimy w Add-ons

Klikamy paczuchę:

Następnie Install form zip file. Wyskoczy na okienko bezpieczeństwa – klikamy Setting i zaznaczamy Unknowyn sources (1) i zatwierdzamy YES (2)

Jeśli nas nie cofnie z automatu cofamy się do poprzedniego okna znów klikamy Install form zip i wyszukujemy dodane przez nas źródło

Wybieramy PolishTeam -> repository.polishteam -> wybieramy i instalujemy zawsze najwyższą wersję

Po instalacji wchodzimy w Install from repository -> PolishTeam_Repo –Program add-ons -> Polish Team Wizards. Wybieramy Install

Kolejne okno zatwierdzamy OK i w kolejnym (zmiana języka na polski) YES. Po chwili wyskoczy nam okno jak poniżej dajemy Continue

UWAGA!
W przypadku gdy nie instalowaliśmy świeżego KODI i mamy już “cośtam” wgrane / poustawiane możemy zachować część tych rzeczy wg. poniższego schematu (oznaczając pola):
TRAKT – pozostaw konto trakt
Real Debrid – pozostaw konta real debrith
Login data – pozostawienie ustawień wtyczek (także zapisanych danych do kont premium)
Source – pozostawienie źródeł z managera kodi
Advancesettings – pozostawienie swojego pliku ustawień użytkownika (między innymi dotyczącego bufforowania)
Favourites – pozostawienie ulubionych
Superfavorites – pozostawienie ustawień superfoldera – niezalecane
Repositores – pozostawienie zainstalowanych repozytoriów

Po zatwierdzeniu wyskoczy nam okno, w którym klikamy Build Menu

Teraz naszym oczom ukaże się upragniona lista build’ów 🙂 Wybieramy swój ulubiony (ja oczywiście CherryTV)

A następnie z kategorii [INSTALL] w zależności czy jest to świeże KODI wybieramy Standardowa instalacja  jeśli mieliśmy jakąś nakładkę czy inne buble wgrywane dajemy Świeża instalacja

Po pobraniu dajemy na Zamknij. Uruchamiamy KODI i czekamy chwilkę na instalację upajając się sączącą muzyka 😛 

I oto i nasza nakładeczka:

W poszczególnych działach mamy możliwość oglądania niezliczonej ilości filmów, seriali, bajek i innego tałatajstwa “za darmo”. 

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
43 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
elo

witam, mam problem na kodi 17.2 nie wyświetla żadnych buildów, z tym wiąże się dodatkowe pytanie czy ewentualnie warto aktualizować kodi żeby wgrać to ustrojstwo o którym mowa powyżej, czy w ogóle jeszcze śmiga?

Lukasz

Czemu mnie wyrzuca?

Lukasz

Załączam aplikacje na tv i po chwili wywala

AchimzPolski

może robią super robote, ale forum , płacisz dotacje a i tak nie dostajesz vipa. bo admin decyduje o tym, czyli ma taki kaprys i wpuszcza 5 osób na 50 które wpłaciły , tak sie zarabia kasiure.
Żenada

Rafa

Udało się komuś posadzić kodi a dokładniej zainstalować apke na iPhone 11 pro max lub iPad 6 generacji?

Mariusz

Mozna wywalic niektore adresy do przeszukiwania bazy filmow, by przyspieszyc ten proces? Mieszkam w DE, i wiekszosc filmow ktore mi znajduje niestety nie chca sie odtwarzac.
Zostawiłbym tylko adresy stron, na ktorych odtwarzanie dziala bez problemu.

Sławek

Telewizja nie działa kompletnie :/

Xinski

Zainstaluj klienta Stalker. Potem adres MAC 00:1a:79:5b:0b:16 serwer http://portal.geniptv.com:8080/c/

Jarek

Czy za granicą potrzebuje VPN?

Robert

witam od kilku dni nie mogę wgrać zadnego serialu , filmy działaja a seriale nie chcą sie otwierać ciągle tylko jest okno czekaj itp.

Robert

Chyba jednak chodzi o fan film coś szwankuje ciągle jest komunikat proszę czekać ladowanie

Waldis

U mnie dokładnie to samo, żaden serial nie chce ruszyć. Każdy zostaje na komunikacie – Proszę czekać, trwa ładowanie . To jakaś awaria ? Jak rozwiązać ten problem ?

Nyc

Już zaiwaniają jak się masz 🙂

Piotr

Pomocy!! Wgralem Kodi zmienilem jezyk dodalem zrodlo i odbllokowalem dodatki z innych zrodel ale kiedy che otwozyc zip podaje mi polacenie z serwerem nieudane . Probowalem juz mbebe , mr.know i pare innych . Zawsze to samo dodam , se instaluje na komorce i mieszkam web Wloszech ( ale nie sadze zeby to mialo wplyw ) pomozecie ?

Aleksei

Musisz wpisywać REPO dużymi literami.

Mta

Niestety wczoraj wyłączono nadawanie. Ktoś ma ten sam problem?

Bożena

Witam, zainstalowłam wszystko jak w instrukcji na mi box4. Aplikacja się otwiera.wyszukuje filmy do obejrzenia. Wyświetlaja się np.kanały sportowe itd itd ale niec nie chce się otworzyć ani odtworzyć. Jaki moze być problem?

Marek

Ostatnio muszę codziennie robic od nowa instalacje bo fanfilm sie wysypuje

Marek

Nie udaje mi się nic zainstalować ,android co jest nie tak ?pobiera i się zatrzymuje

Andrzej

Dlaczego zniknęły wszystkie dodatki,wtyczki video ?

Andrzej

jaki nowy adres ? niedawno jeszcze byly wszystkie dodatki typu e-filmy,CDA,itp teraz nie ma nic

Gres

Nie “ukarze się”, tylko “ukaże się”. Nie “świerza” lecz, “świeża”.. ?‍♂️

Rafał Jędrzejewski

Mam problem z zainstalowaniem cherry tv red. całość aż do tego momentu idzie bezbłędnie po czym podczas standardowej instalacji po jakimś czasie instalacja zostaje przerwana. dajcie znać co to może być

Andrzej

Mam problem z zainstalować Polish Team Wizard cały czas ten sam błąd a wszystko robię dobrze błąd Polish Team Wizard

Jdjsieidjd

Pobiera do połowy i błąd pobierania. Próbowałem z 5 razy. Paczka po jakieś 300 coś mb

Przemek

Mi poszło za 4 razem. Dzięki twoje podpowiedzi pomogly